W przypadku utraty książki serwisowej należy:
- Złożyć pisemne powiadomienie do właściwego Urzędu Skarbowego o fakcie zagubienia książki serwisowej.
- Wypełnić interaktywny wniosek o wydanie duplikatu książki serwisowej.
- Wypełniony i podpisany wniosek należy przesłać na adres: serwis@emar.pl
- Duplikat książki należy odebrać w firmie, która prowadzi serwis urządzenia (u Dealera).
UWAGA!: Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra finansów z dnia 14 marca 2013r. w sprawie kas rejestrujących, duplikat książki serwisowej musi posiadać wszystkie dotychczasowe wpisy, w szczególności dane dotyczące obowiązkowych przeglądów technicznych.
W związku z powyższym Serwis Główny EMAR wystąpi do firmy prowadzącej serwis kasy Dealera o uzupełnienie dokumentacji serwisowej (jeśli ta jest nieaktualna). Dealer uzupełnia niezbędne informację online poprzez stronę producenta i informuje o tym Serwis Główny. Duplikat książki wysłany jest wraz z fakturą do Serwisu Kasy. Okres oczekiwania na wydanie duplikatu uzależniony jest od czasu potrzebnego na zgromadzenie danych niezbędnych do odtworzenia książki.